Älskling

Michael, det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Utan att jag undrar var du verkligen är just nu och hur du mår? Är du fri från all smärta, det tror jag, och jag hoppas det. Jag hoppas att du nu får vila ut och ta vara på dig själv. Jag hoppas att du har det bra och att du vet att vi alla älskar dig och saknar dig varenda sekund.
Jag tror du har det bra nu, att du springer runt bland molnen och dansar och sjunger och skrattar. Och njuter av livet utan all press och paparazzi fotografer. Och det gör mig lycklig på något sätt.

Och det finns samtidigt inga ord för hur mycket jag saknar dig. Hur ont det gör att veta att du inte är här. Men du har det bra? Visst har du det?

Michael Joseph Jackson
Ditt namn är inristat i mitt hjärta
Jag älskar dig
Och tack för allt

Tack för din musik och för den människa du var,
Tack för att du fick mig att orka gå upp på mornarna genom att bara finnas
Tack för allt bra du har gjort
Tack för allt

Jag vill sitta med dig vid ditt tänkarträd och se ditt ansikte i morgonljuset
Jag vill få dig att skratta och jag vill att du ska få mig att skratta
Jag vill ha vattenballongskrig med dig
Jag vill njuta av livet
Jag vill ligga på din mage och känna dina andetag och höra ditt hjärta slå
Jag vill spendera resten av mitt liv i dina armar

Nu får jag spendera resten av mitt liv att sörja
Men jag kan fortfarande minnas dig

Minnas dina små skrik, minnas dina låtar, minnas ditt skratt, minnas dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0