I just wanna die in your arms

I dont want to let go
Varför händer det här?
Varför är du borta?
Snälla mitt hjärta är i tusen bitar
I'm to broken to be fixed
Jag går i bitar
Jag kan inte andas

Michael, din död har varit det mest smärtsamma jag upplevt. Och jag hoppas på något vis att du kan se och förstå vad jag skriver. Jag vet att du inte vill att jag ska må dåligt, jag vet att du vill att jag ska fortsätta kämpa och fortsätta sprida din musik och även allt bra du gjorde vidare. Men det är så svårt. Det är så svårt att se ljust nu.
Det känns som om det här är en enda stor mardröm, men varför vaknar jag inte upp? Varför är jag fången här i en värld fyllt med smärta.

Jag är ledsen, jag orkar inte skriva mer. Förlåt.. förlåt
Jag ska försöka samla mig tills imorgon.

Ta mig till dig
Det enda jag vill är att vara med dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0