Michael, vår älskling

Idag insåg jag precis att jag har massor av människor runt omkring mig som faktiskt stöttar mig och delar mina känslor. Tack till http://remembermichaeljackson.blogg.se/

Jag skrev ett inlägg om hur jag kände och fick massa bra kommentarer tillbaka. Vilket kändes bra. Jag har fått gå omkring och bära denna enorma sorg för mig själv men tack vare dom kan jag äntligen bara få slappna av och känna att det finns folk som bryr sig och förstår.

Dom som äger bloggen är så himla gulliga, verkligen tack.

Skriver nog ett inlägg om Michael imorgon, om mina känslor. Nu ska jag sova.



Kommentarer
Postat av: alicia

jag känner exakt som du!

gråter varje timme, hur fan ska de här gå :(

2009-08-09 @ 23:41:44
Postat av: Emma

Känner inte dig men gulligt skrivet! =) håller med dig. You are not alone!

2009-08-10 @ 01:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0