Smärta


Jag är trött på att höra mig själv gråta, jag är trött på att se mig själv i spegeln och se mig själv.
Det jag ser är en söndergråten och svag tjej. Som knappt kan stå på sina egna ben. Hon får stödja sig själv genom att hålla i stolen som står bredvid. Hennes smink från dagar tillbaka sitter utkletat i ansiktet.
Hon är svag, hon har förlorat den viktigaste människan i sitt liv, hon har fått sitt hjärta utslitet.

Jag förstår inte hur man ska få sin vardag att gå ihop. Jag förstår inte hur man sätter ihop en trasig vardag och försöker göra den bra. Min psykolog säger att jag ska göra något som jag tycker är roligt för då mår man bättre. Men när ingenting är roligt längre? När den enda människan som fick en att gå upp dog?
Hur gör man då något roligt
Jag får inte lyssna på Michael längre, enligt min psykolog behöver jag en paus från honom. Så jag kan börja leva igen. Det är som att be någon sluta andas? Iof dog min själ samma dag som Michael så jag har inget att förlora. Jag ska ge det en chans. Hon sa till en början 1 vecka så ska vi se hur jag känner mig då.

I fredags var jag i skolan för första gången på terminen. Alla tittade, dom verkligen stirrade på mig när jag gick genom korridoren. Någon skrek bakom mig "Det var lika bra att Michael dog för han förgrep sig på barn!"

Då brast det
Utan att tänka mig för vände jag mig om och började skrika, gorma och tog upp en stol och kastade den mot honom i hans riktning. Sedan fick jag sitta hos rektorn och han skickade hem mig för dagen.
Så bra gick min första skoldag

Jag ska börja plugga lite hemma istället nu. Eftersom skolan inte kommer få mig att må bättre som alla nog förstår. Det ska bli skönt att slippa alla idioter som ska hacka ner på mig och framför allt på Michael i min närvaro. Som om jag inte mår tillräckligt dåligt så ska jag få höra mer skit.

Jag önskar stolen hade träffat honom rakt i ansiktet istället för på benet.
Jag bryr mig inte om att han skrek hora efter mig. Han kan kalla mig vafan han vill.
Men han säger fan inte ett skit om Michael.


Kommentarer
Postat av: alicia

OMG!

JAG VILL SLÅ NER HONOM! :@

2009-08-30 @ 20:09:48
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men hur fan kan man vara så jävla respektlös?

2009-09-01 @ 21:17:41
URL: http://supermanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0