Tomhet

Jag har inga känslor kvar. Allt är borta.
I've built my whole world around you. Jag byggde hela mitt liv runt Michael Jackson. Jag vet inte om det är bra eller dåligt nu när han är borta. Det kändes så självklart när han levde, för jag tänkte att han var odödlig. Nu när han är borta vet jag inte om det var så bra.. Hela mitt liv är uppbyggt efter han och nu när han inte finns längre är det som om mitt liv sakta slits i stycken. Jag vet inte hur man ska laga det här. Går det ens?

Jag vet inte hur jag ska klara av att leva utan Michael. En människa som jag ser upp till så mycket. Nu gråter jag igen, tårarna blir aldrig mindre, dom blir bara fler och fler

Det gör ont att andas
Jag vill försvinna in i min egna värld
Varför gör det så ont att andas?

Another day without your smile
Another day just passes by


Jag bryter ihop om och om igen
It hurts so bad, I cant take it any longer







Kommentarer
Postat av: -O

Åh vi blir så glada när ni kommenterar fina saker! Tusen tack själv! Tillsammans ska vi klara det, eller vad säger du? Massa kramar till dig!!!

2009-08-09 @ 20:09:11
URL: http://remembermichaeljackson
Postat av: mj

Hjälp oss att minnas MJ! Vi känner som dig. Vår blogg kanske kan ge dig stöd? Hoppas det :)



KRAAAM <3

2009-08-09 @ 22:25:22
URL: http://inmemoryofmj.blogg.se/
Postat av: alicia

assåå fan nu sitter jag här o gråter igen.

även om jag började lyssna på honom efter han dog.

vid minnes stunden och när jag såg dangerous konserten, då fattade jag

2009-08-09 @ 23:44:52
Postat av: Anastasia

Svar till Alicia: Det spelar ingen roll när du började lyssna på honom. Huvudsaken är att du är redo att kämpa för honom <3 Tack för kommentaren

2009-08-10 @ 03:13:02
URL: http://dieinyourarms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0