Älskling

Sekundrarna blev till minuter
Minuter blev till timmar
Timmar blev till dagar
Dagar blev till veckor
Veckor blev till månader

Jag saknar dig för varje minut som tickar förbi. Mina tankar är ständigt på dig och på din familj. Och på mina andra MJ vänner där ute i världen. På alla roliga människor jag fick träffa i USA när jag åkte dit förra året för att fira Michael's födelsedag med några andra Michael fans från Frankrike, Spanien och England. Vi tar oss igenom det här så gott det går men det är så himla svårt. När man ständigt påminns om allt. Nu försöker vi samla alla minnen vi har av Michael och göra om dom till positiva saker.

På Tisdag kommer Gaby hit från London. Vi träffades genom en MJ site för länge länge sedan och vår relation blir bara starkare och starkare. Vi hade biljetter till This is it.. fan

Om Michael hade levt idag hade vi sett honom tre gånger redan.


Kommentarer
Postat av: In memory of MJ

Sv: ;D

2009-09-23 @ 16:14:25
URL: http://inmemoryofmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0